Ana Sayfa Yardım Giriş Yap Kayıt
 
Hoşgeldiniz, Ziyaretçi.Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz
 
 
Sayfa: [1]   Aşağı git
  Yazdır  
Gönderen Konu: BENDEN EBU HAYSEME'YE....  (Okunma Sayısı 1456 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Genel Sorumlu
*****
Üye Grubu : Sadık Kardeş Üye
Mesaj Sayısı : 5017
Konu Sayısı : 688
Dua Et : ALLAH Seni Affetsin 641

Çevrimdışı Çevrimdışı

Site
« : 20 Ocak 2011, 19:35:08 »

ebu hayseme
Kayıtlı
necmetul-leyl'in İmzasi

hanne nefertiti
Ziyaretçi
« Yanıtla #1 : 20 Ocak 2011, 19:38:41 »

ALLAH razı olsun kardeşim sağolasın ne diyim şu sitede hatırlanıyoruz ya ALLAH razı olsun be gardaş ama aynı sorunla karşılaştım izliiyemiyorum Kararsız
Kayıtlı
Genel Sorumlu
*****
Üye Grubu : Sadık Kardeş Üye
Mesaj Sayısı : 5017
Konu Sayısı : 688
Dua Et : ALLAH Seni Affetsin 641

Çevrimdışı Çevrimdışı

Site
« Yanıtla #2 : 20 Ocak 2011, 19:42:24 »

ALLAH razı olsun kardeşim sağolasın ne diyim şu sitede hatırlanıyoruz ya ALLAH razı olsun be gardaş ama aynı sorunla karşılaştım izliiyemiyorum Kararsız
BN İZLEYEBLYORUM...
BU ARADA ABLAM GECE GÜNDÜZ SİTEDESİN SEN HATIRLANMAYACAKSN DA BEN Mİ HATRLANACAĞM?
Kayıtlı
necmetul-leyl'in İmzasi

hanne nefertiti
Ziyaretçi
« Yanıtla #3 : 20 Ocak 2011, 19:46:09 »

 Gülümseme yok inan bugün girdim kardeşim o da akşam üzeri yoksa dün bi bakındım o kadar  sanırım ondan önceki günde aynı şekildeydi
Kayıtlı
hanne nefertiti
Ziyaretçi
« Yanıtla #4 : 20 Ocak 2011, 19:52:42 »

 Ağlayan  Ağlayan   Ağlayan   Ağlayan  Ağlayan  Ağlayan  Ağlayan  izledim ALLAH seni firdevsine alsın kardeşim...ALLAH rasulü saw güzel sahabileri kardeş olabilmek duasıyla ve gayretiyle
Kayıtlı
Genel Sorumlu
*****
Üye Grubu : Sadık Kardeş Üye
Mesaj Sayısı : 5017
Konu Sayısı : 688
Dua Et : ALLAH Seni Affetsin 641

Çevrimdışı Çevrimdışı

Site
« Yanıtla #5 : 20 Ocak 2011, 19:54:38 »

BEN YÜKLEDİĞİM HALDE YAYINLAMA SÜRÜYOR DİYOR NE YAPMAM LAZIM?
Kayıtlı
necmetul-leyl'in İmzasi

hanne nefertiti
Ziyaretçi
« Yanıtla #6 : 20 Ocak 2011, 19:57:50 »

istersen dailymotion ayarlarını bi kontrol et ve videon tamamlanıp izliyorsun ya bırak biraz orada açılsın ondan sonra sen paylaş
Kayıtlı
Genel Sorumlu
*****
Üye Grubu : Sadık Kardeş Üye
Mesaj Sayısı : 5017
Konu Sayısı : 688
Dua Et : ALLAH Seni Affetsin 641

Çevrimdışı Çevrimdışı

Site
« Yanıtla #7 : 20 Ocak 2011, 19:58:19 »

HMMMMMMM...TMM
Kayıtlı
necmetul-leyl'in İmzasi

Site Yöneticisi
*
Üye Grubu : Sadık Kardeş Üye
Mesaj Sayısı : 13101
Konu Sayısı : 1932
Dua Et : ALLAH Seni Affetsin 1311

Çevrimdışı Çevrimdışı

Site
« Yanıtla #8 : 20 Ocak 2011, 20:10:18 »

ebu hayseme ashabın güzidelerindendir.Rabbim onu cennetıne koysun..Oğulcağzın rüyasında cennette gören sahabe.
Kayıtlı
Ebu Ömer'in İmzasi

Genel Sorumlu
*****
Üye Grubu : Sadık Kardeş Üye
Mesaj Sayısı : 5017
Konu Sayısı : 688
Dua Et : ALLAH Seni Affetsin 641

Çevrimdışı Çevrimdışı

Site
« Yanıtla #9 : 20 Ocak 2011, 20:11:47 »

HALA İZLEYEMYR MSNZ
Kayıtlı
necmetul-leyl'in İmzasi

hanne nefertiti
Ziyaretçi
« Yanıtla #10 : 20 Ocak 2011, 20:15:56 »

ebu hayseme ashabın güzidelerindendir.Rabbim onu cennetıne koysun..Oğulcağzın rüyasında cennette gören sahabe.
ALLAHumma amin

HALA İZLEYEMYR MSNZ
izliyebiliyorum kardeşim ben de sorun yok
Kayıtlı
Site Yöneticisi
*
Üye Grubu : Sadık Kardeş Üye
Mesaj Sayısı : 4035
Konu Sayısı : 118
Dua Et : ALLAH Seni Affetsin 1030

Çevrimdışı Çevrimdışı

« Yanıtla #11 : 21 Ocak 2011, 00:10:37 »

maşALLAH...ALLAH muhabbetinizi arttırsın kardeşlerim...bizlere hediye edilecek bir video yokmu??ALLAH razı olsun payleşım için...
Kayıtlı
VERA'in İmzasi

::::::VUSLATIM RABBİME:::: Şehit Ebu Muhammed Ömer
*****
Üye Grubu : Azimli Kardeş Üye
Mesaj Sayısı : 1634
Konu Sayısı : 71
Dua Et : ALLAH Seni Affetsin 87

Kişisel Mesaj : ...korku salar bir aylık mesafeden HİZBULLAHİLER..
Çevrimdışı Çevrimdışı

« Yanıtla #12 : 21 Ocak 2011, 01:40:20 »

 Gülümseme bu abinin aksanı çok farklı geliyo bana...
Kayıtlı
DAVAMŞEHADET'in İmzasi

Genel Sorumlu
*****
Üye Grubu : Sadık Kardeş Üye
Mesaj Sayısı : 5017
Konu Sayısı : 688
Dua Et : ALLAH Seni Affetsin 641

Çevrimdışı Çevrimdışı

Site
« Yanıtla #13 : 21 Ocak 2011, 09:59:20 »

maşALLAH...ALLAH muhabbetinizi arttırsın kardeşlerim...bizlere hediye edilecek bir video yokmu??ALLAH razı olsun payleşım için...
yakında inş. vera ablam..şuan vaktim kısıtlı..aslında dün gece aklıma herkese bir video hediye etmek aklıma geldi..inş pazts

Gülümseme bu abinin aksanı çok farklı geliyo bana...
nasıl yani?
Kayıtlı
necmetul-leyl'in İmzasi

hanne nefertiti
Ziyaretçi
« Yanıtla #14 : 21 Ocak 2011, 10:03:28 »

maşALLAH...ALLAH muhabbetinizi arttırsın kardeşlerim...bizlere hediye edilecek bir video yokmu??ALLAH razı olsun payleşım için...
ALLAHumma amin vera kardeşim lakin şimdi ben üzülmeliyim ki bilemedim yoksa noksanlık ben de olmalı  vurgulayamamış olabilirm kusuruma bakma inşaALLAH  Üzgün
Hüzün Düştü Gözlerime
   Ebu Ömer abimizin yazısına sizin anlam yüklü 4'lüğünüzü de koymuştum  Utandım
Kayıtlı
::::::VUSLATIM RABBİME:::: Şehit Ebu Muhammed Ömer
*****
Üye Grubu : Azimli Kardeş Üye
Mesaj Sayısı : 1634
Konu Sayısı : 71
Dua Et : ALLAH Seni Affetsin 87

Kişisel Mesaj : ...korku salar bir aylık mesafeden HİZBULLAHİLER..
Çevrimdışı Çevrimdışı

« Yanıtla #15 : 22 Ocak 2011, 01:07:38 »

 Gülümseme  yani ses tonu ve konuşması farklı geliyo bana ...
Kayıtlı
DAVAMŞEHADET'in İmzasi

Site Yöneticisi
*
Üye Grubu : Sadık Kardeş Üye
Mesaj Sayısı : 4035
Konu Sayısı : 118
Dua Et : ALLAH Seni Affetsin 1030

Çevrimdışı Çevrimdışı

« Yanıtla #16 : 22 Ocak 2011, 11:08:30 »

ALLAHu ekber...ALLAH beni afftesin...seni mükafatlandırsın...kardeşim hakkını helal et...benim hafızam  biraz zayıf....ALLAH senden razı olsun....tekrar teşekkür ederim...sözlerimizi videoda görmek çok güzel....
« Son Düzenleme: 22 Ocak 2011, 16:57:10 Gönderen: VERA » Kayıtlı
VERA'in İmzasi

hanne nefertiti
Ziyaretçi
« Yanıtla #17 : 22 Ocak 2011, 14:48:20 »

ALLAHu ekber...ALLAH beni afftesin...seni mükafatlandırsın...kardeşim hakkını helal et...benim hafız biraz zayıf....ALLAH senden razı olsun....tekrar teşekkür ederim...sözlerimizi videoda görmek çok güzel....
ALLAHU AKBAR KEBİRAN ALLAH SWT HEPİMİZİ AFFETSİN KARDEŞİM,HAKKIM VARSA BURDAKİ HERKESE HELALDİR,İNSAN NOKSANDIR UNUTUR HATA YAPAR BENİM DE KUSURUM BUNU HİSSETTİREMEMİŞ OLMAM ALLAH BENİ AFFETSİN İNŞALLAH ALLAH SİZLERDEN DE RAZI OLSUN,RİCA EDERİM
Kayıtlı
Genel Sorumlu
*****
Üye Grubu : Sadık Kardeş Üye
Mesaj Sayısı : 5017
Konu Sayısı : 688
Dua Et : ALLAH Seni Affetsin 641

Çevrimdışı Çevrimdışı

Site
« Yanıtla #18 : 24 Ocak 2011, 16:18:53 »

Gülümseme  yani ses tonu ve konuşması farklı geliyo bana ...
ezherde okuduğu için arapça teleffuza ve doğu kökenli old. için kürtçe teleffuza da yatkınlığı var.
Kayıtlı
necmetul-leyl'in İmzasi

Sayfa: [1]   Yukarı git
  Yazdır  
 
Gitmek istediğiniz yer: